10 de juny del 2013

XELO MAS, LA CULTURA DE L'ESPORT/ESFORÇ.

L’excursionisme, les carreres populars, córrer a peu i amb bicicleta… Darrerament la pràctica de l’esport s’ha convertit en un fenomen social. Quines metes busquem amb el sacrifici i l’esforç? Val allò de: cos sa, ment sana? Anem a parlar de la:


Així comença la convocatòria i eixe és el cartell de la xerrada que farem el dissabte 22.
QUI ÉS XELO MÁS?
Ella mateixa és defineix quan hem intercanviat correus i parlat de l'esport:
L'excursionisme es la millor manera de fer esport amb companyia, per anar agafant un poc de forma, ja que els desnivells augmenten la força muscular, a més de conèixer la nostra natura.
La meua filosofia de l´esport és disfrutar en el que estic fent, sé que ara estic en un nivell competitiu molt exigent però, fins i tot disfrute de les moltes hores d´esforç i de les competicions.
La xerrada pot ser molt interessant per a majors i xiquets, saber cóm és la vida diària d´una triatleta, entrenament, alimentació, motivació,...
...La veritat és que fins que passe el Campionat Europeu (21 d'abril) i el Campionat d´Espanya (28 d´abril) em ve un poc apurat preparar coses, perquè entre entrenes, viatges i obligacions... 

Sóc una apassionada del Triatló. Passió, disciplina i actitud positiva!!
Vaig començar en Triatló amb 48 anys, ja competir a nivell nacional i internacional, a punt de complir els 50. Sempre he fet esport (tennis, bici, córrer).
Ara, encara competint a nivell, segueixc gaudint del meu esport, que em dóna benestar. Busque sempre la superació personal, millorar-me a mi mateixa.
"m’ esforce per assolir-ho tot"
També ens va enviar el seu historial esportiu de trofeus, però creguem que els següents retalls de premsa ho diuen tot  (aquestes victòries vinguerem mentre estavem gestionant la xerrada).